Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Tuesday, December 21, 2010

sile sedar diri.

hai all reader(: oke.kali ny tanak senyum banyak-banyak.nga mara ny..mara giler..grrr !

hah ! cukup mara ny..brrr !
sebab ap aku mara?oke ! thing start dengan membe2 di sekolah.oke,tak kisah.memang aku suke berkawan.tak kisah ngn sape pon.tapi,yang menaikkan kemarahan bile si kawan ny,bukak chat kat FB then mengeluarkan kata2 yang menggelikan sanubari walhal prof pict FB tuh pict gulpren.adoyai ! kenape la lelaki ny tak cukup satu ? (saye tak tujukan pada semua lelaki oke !)

tengok uh.ishh !
yang itu,oke lagi,memang da terpampang muke gulpren,ade lagi satu mamat kurang asam ny,mulut sebok dok pungpangpungpang cakap ta ade couple.tapi,bile tengok status relationship "in a relationship".
tapi,tu belum cukup panas lagi,yang menambah kepanasan,bile aku tanya,jawapan dia

"kiteorang kawan je."

"dia tu jiran i kat kampung"

"ala.bukan betol2 tu.jangan percaya oke"

tapi,sori la beb,aku memang ta percaya cakap ko. ! oke ! lagi satu yang annoying,bile da ad couple tapi sebut dokk jaja "sayang" "dear" "baby" or what ever perkataan yang bole memberi gul rasa WOW !. pernah tak rasa perkataan tuh sepatutnya jadi perkataan yang sangat valuable? oke2.aku mengaku,aku pon used to call orang gune perkataan2 tuh..=.=" ehhh2 tapi aku da sedar dan tak lagi gune untuk suke2 oke.

berbalik soal panggilan2 tuh.ade yang lagi teruk,bile gul da sikit punye perasan but si lelaki dengan senang lenang blahhh ! care ini sungguh tidak gentlemen la..-.-

huh !
oke ! off pasal lelaki yang da taken tapi berlagak single.now nak stori pasal lelaki yang single tapi sukesuki mainkan perasaan orang laen. same juga kess dengan yang dah ad couple tadi.tapi,lelaki jenis ny lagi bahaya kot.sebab,diorang ny ta suke declaire as in a relationship tapi,suke menabur sayang merata2.aduhh.da speechless da nak menghadap lelaki cmny..

opss ! ade lagi satu golongan cukup annoying.golongan lelaki yang di anggap kawan,tapi sebokk nak lebih2.then,bile gul tuh terangkan tentang belum sedia untuk coupling,si lelaki nak emotional.ohh man,plis la.dengan care mcm ny,gul akan rase sedikit tekanan dan gul akan senang2 ignore u guys,believe me man(:

tengokk..kucing pon feel annoyed.
oke ! sampai sini je oke ! pada guys,renung2kanlah..setia pada yang satu(;


jadi pecinta yang setia oke(:
 love who love you.never neglected them(: . assalammm.


p/s : kata ganti diri AKU hanya digunakan pada time mara

No comments: