Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Friday, March 18, 2011

bila hadirnya dia.

hai all.setelah kepenatan melanda untuk satu minggu.kini tiba la sabtu dan ahad. :D  syukur sangat minggu ny tade dikejotkan kan dengan aktiviti yang mampu mengganggu proses merehatkan otak. YESSS !








ARE YOU READY ? hujung minggu adelah mase yag ditunggu2 oleh pelajar2.ahah ! tapi ann.hujung minggu kali ny pon tade ahh speacial mane. aduhh =.=' sebab ape? sebab utama nye.. 


SEMUA MEMBER GUA BALIKK RUMAH,JUMPE PAKWE,JALAN2. GUA ? MENEMANI LAPPY YANG TAKOT KESEORANGAN .


gua pon nak balik juga ):
petang2 jumaat ny pon gua dah kena tinggal. twins pegi KL.roomate gua sorang pegi JB.jumpe pakwe dy.lagi sorang ade kelas petang.haha ! nasib badan ahh ! gua dah plan dah ape nak buat borink2 ny.


1.online
2.makan
3.tido
4.tido
5.tido
6.tido
7.tido
8.tido
9.tido
10.tido

haha ! amacam ? teratur tak jadual borink gua? :D nak kot bolehh.tapi,segale effect akan datanng,jangan serang gua ehh.haha ! HEPY WEEKEND ALL ! :)

2 comments:

Anonymous said...

meh ayu teman, ayu pun tak tubik mna2. :)

Unknown said...

heee.syg ayu :)