Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Saturday, May 11, 2013

RINDU

Setelah lama dipendam
Digagahi juga hati untuk menelefon
Tangan berat menekan butir setiap numbor
Tidak pernah walau sekali numbor itu dilupai

Aku nyatakan,
Aku rindu
Hanya rindu yang mampu aku nyatakan
Selebihnya, air mata yang berkata-kata

Ditanya aku dimana
Tidak mampu aku jawab
Sehingga syiling habis ditelan
Aku diam
Mendengar dia memanggil
Menjerit namaku

Sekurang-kurangnya aku tahu
Dia sihat
Selamat

ALHAMDULILLAH

*pause*

Ye.
Terkadang aku tertanya
Mengapa aku yang mencari kau
Sedang kau tidak pernah menoleh langkah kecik yang aku lalui
Dan terkadang itu juga
Aku pecahkan ego,
Aku pijak hati sendiri
Hanya untuk mendengar kau berkata
"I MISS YOU TOO"


No comments: