Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Saturday, January 15, 2011

jauh susah.dekat susahh =.="

wooot.wooottt ! cayela entry jaja..mengalir airmata aku bacee.(': thax jaja ! imissyou tooo ! bukan aku tanak update,tapi,masalah nak update kat mane tuh yang memeningkan kepala.kat sini ade je wifi,tapi disebabkan bilik aku terletak agak 'rendah' so,wireless da jadi 'wirenoless' haha ! tapi,nasib baekk ade membe yang bemurah hati bagi pinjam broadband dorang..CREDIT TO SWEETTWIIN (;




thanx too FARAH and SARAH KUSSLAN


dorang ny memang twiinn yang best ! sayang dorang giler ar ! (:



*****************************

oke ! now nak stori pasal jauh and dekat.dulu an,sebelum berjauhh ngan family aku,aku penah cakap kat adek aku 



" kalau idop sorng2 lagi bagus"

haha ! mengamuk mak aku dengar ayat tuh..tym tuh aku gadohh ngan adek aku,so,ayat tuh men lepas jelaaa..bukan aku sedar ponn.tapi an,biler da jauh2 ngan dorang,dengan adek aku.pehh.barulah aku terasa betape bosannye idop tanpa family.haha ! mana tak nya,borink la.tade membe aku nak bawa bergadohh.kalau kat uma tuh,ade gak adek aku,bole wat bahan bergadohh.bolehhh la jerit2 bagi satu rumah kecoohh.haahaha !

begadohh da jadii hobi :P


lagi satu,if dekat rumah,boleh kacau2 kakak aku,tanya dy soalan yang dy takan jawab.haha.saje bagi muka dy merah sebelum tido.kadang2 tuh,macam la aku tak tau,dy cakap je 'tido la ca,aku malas nak layan ko' tapi  sebenarnye dy suke..haha ! kantoi la beb ! then,if dekat rumah,tym mak aku abez semayang magribh tuh,boley la nak manje2 sikit..mintak urut kepala ke..mintak cter2 ke..stori2 pasal ape2 je..

tapi,biler jauh ny,tak dapat la nak buat sume tuh but,satu kebaeekkan yang aku suke,aku dapat kenal ngan orang2 baruu.best kot (:

(: start new life,new friends.


then,sampai sini je k..later update agaiinn (: 
*miss my family much2.JAJA ! i will fulfill my promise (: ILOVEYOU !




3 comments:

rahsia hati seorang teman said...

i love you too -FK-

rahsia hati seorang teman said...

kembar memang disayangi -Sarah Kusslan-

Unknown said...

yups2.kembar disygi.hargai orag yang syg korng :)