Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Tuesday, February 22, 2011

kepenatan melanda

haiyoo ! (: sekian lama berdiam kan?haha ! nak update je ta sempat.nak update je lupe.so,pengakhirannye,ta ter'update' la belogg saye :P okeng.its already 2 month i am here.thing come and go.yang touch then go pon ade gakk.da byak sangat benda tersimpan,so ta tau nak cter mane satu..

setelah ditimbang2.so,saye decide nak cter pasal dua benda yang menyeronokkan and satu yang men'disspointed'kan hari2 disini.

 firstly nak cter pasal ny


<3 twin ini
mase cuti tahun baru cina arituh,kitorang hang out.pegi sunway.lawak giler ahh dengan dorang.paling lawak biler kena tunggu dorang dua jam sorang2 kat sunway uhh.dah abes satu sunway di'round pon dorang still belum sampai.then,bile dorag sampai.dengan selambenye dorang cakap "ala dua jam bukan lame pon" erkk? =.=" tapi tak kesahlah.dua jam tuh berbaloi dengan keseronokkan jumpe dorang.then,lepas je dorang sampai,kitorang gi tengok tiket wayang,malangnye tade wayang yang best so,kitorang decide nak pegi makan.adeq nak MCD then kakak nak KFC.aku?ikotkan je la ann. :P atlast,adeq mengalah sebab MCD takan mengeyangkan perot buaya kitorang.haha after makan tuh,kitaorang pegi pusing2 sunway sebab dah tade tujuan.tatau nak buat ape dahh.dorang cakap borink sebab tade karaoke..last2 kitorang balikk pukul 5ptg.upss ! salah.dorang balikk pukul 5.aku?tunggu sorang2 lagii ahh.dah nasib ann.aku rase ari tuh memang hari menunggu sedunia kot.haha.ape2pon.hari tuh memang fun gile.(walaupun ta buat ape2 :P )  thanx kembar !

second,cter passal ny plakk




tau tak sape tuh?haiyoo..jaja laa.:) oke.now nak story pasal rancangan jahat kitorang..aku melarikan diri ke JB tanpe pengetahuan sape2.haha cuak juga la 1st tuh.tapi,redahh je..semate2 nak jumpe minah senget sorang ny..aku pegi ari jumaat.sampai sane dah petang.then pegi pasar ngn ayah jana.sabtu tuh mula la operasi meronggeng.haha ! kitorang pegi CS.makan tomyam yang pedas giler.dahlah port kat situ panas.makan plak tomyam pedas,berasap telinga..sepatutnye,kitorang kelua bertiga dengan rafiq but ade kecelakaan yang timbul,so,kitorang meneruskan misi berdua.after makan,kitorang tengok movie.ngatkan certa seramm.rupenye cerita pecah perott.mule2 tuh kecot gak la perott..jana da ajak blaahh tapi sayangkan rm10 aku,bertahan je.sekali cerita tuh start,ta cukup gusi gigi nak ketawe.haha after movie,kiteorang pusing CS carik bufday preseent untuk jana memandangkan tym bufday dy aku tade kat sini ann.so,kire pay back ahh.adill :) thats all.then pkul 7 kiteorang blahh.balikk uma then tidoo.ahad tuh aku balikk ke lennnddduuu :P

cerita ke3?


aku ta tau nak cter macam mane tapi,word yang aku boleh ungkap cume "budak kelas aku,BORINK GILER ! " ade due tiga orang je yang memborinkkan actually.tapi,keboringan dorang tuh menjadikan kelas tuh tak best lagsung.orang-orang yang suke bercakap pasal orang lain,suke kutuk orang depan-depan or belakang-belakang or orang-orang yang suke sakitkan ati lecturer..nylahh golongan yang menjadikan kelas aku tuh borink gilerr.sepatutnye kan,dorang ny sedar diri dan jangan nak pandang orang lain sebelah mate mentang-mentang dorang kaye,pandai,using blackberry.ahh ! apelah sangat dengan BB tuh.aku tak hadap ponn ahh.tak bawa matii pon.setakat BB tuh.

oke2.sampai sini je k..nak pegi mgundii.hahaha :P

No comments: