Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Friday, February 25, 2011

life change.people change but me.still the same

ello reader.(huk?ade ke reader?ahaha) semakin hari,semakin busy dan busy dan busy dan busy.macam2 hal nak jadi.kadang2 aku pon ta faham asal student macam aku kena berdepan dengan benda2 yang memenatkan kepala otak.but bile aku tengok orang lain,rilex je study.=.="

dulu,aku selalu fikir if pegi tempat baru,nak sesuaikan diri mesti susah.nak dapat kawan mesti susah.but,dekat sini,aku jumpe orang-orang yang menjadikan hidup kat sini best la juga.kadang2 tuh,takot kisah lame berulang.takot giler nak rapat dengan orang.but,they change my persepsi (:

ayu sweet gurl

maya soshi <3

saye crazy ! 

saye,nana and ayu

kegilaan kami menjadikan kami comel :P

tengokk.dorang ny best giler ahh.dorang yang menambah kegilaan didalam diri saye.haha ! saye?tetap yang dulu cume bertambah giler.:P

sahabat,datang tak di minta and hilang tak disangka.sahabat tuh,orang yang masih berdiri di kiri dan kanan kite time sume orang menghina,mencaci dan tinggal kn kite.sahabat juga orang yang sanggup mendengar cerita  sedih,hepy mahupun merepek kite walaupun cerita tuh dah lapukk.sahabat takan pernah jemu untuk terus mendengar dan memberi kata2 semangat time kite down dan sentiase cube untuk buat kite tersenyum walaupun dalam tangis.

sahabat yang baek ialah sahabat yang selalu disisi,dihati,digelak dan tawa.hey gurl ! thanx being myfriends here and forever (: love you guys !

4 comments:

Anonymous said...

awak, saya huduh tuuu ;p
hihihii

Unknown said...

tang mane yang huduh tuh sayg? :/

Ayna Shaqiren said...

thanks also coz sudi berfren ngan sye..;) hahaha..

Unknown said...

hee.ayna.berkawan tak kire dengan sape pon.asalkan ikhlas :)