Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Friday, May 6, 2011

Aku lesbian

Kesakitan hati telah ditenangakn.
walau hati masih menggumam di mana kesalahan berkawan
Duduk di tengah bandar.
di persisiran pantai.
cuba merungkai kenapa dunia begini.

*gambar hiasan*


Kenapa agaknya.bila ini(gambar diatas) berlaku.
orang ramai hanya memandang.
Tak berkata apa.

NAMUN,


*gambar hiasan*


Bila ini yang berlaku.
seribu satu mulut membuka cerita.
Seribu satu tomahan dilemparkan manusia.

"sesungguhnya aku lemah dengan dugaanMu"


***********************************************************

Bagi orang macam aku.
aku bukan tak suka lelaki.
bukan tak suka coupling.
aku tak ready nak bagi comitment.(waahhh)
lagi satu,aku nak mengikut jejak kekanda tersayang.
"Enjoy life and when the time comes,just go with it"
And
aku rasa persahabatan itu lebih penting.
Coupling,whenever you can be dump.but in friendship,no DUMP word.

Nampak tak?
 Aku jenis yang sayangkan persahabatan more than everything.
bila aku jumpa orang yang memahami,
Its simple,aku cuba memahami orang tuh balik.

Tapi,aku tak tahu la manusia sekarang pakai otak jenis ape.
Nak cakap jenis zaman P.RAMLEE,
tak mungkin.
Nak cakap jenis moden,
Narrow minded.
Maybe ni orang-orang otak zaman purba.
*maybe la*

Orang zaman sekarang,
Mudah sangat buat assumption yang kadang-kadang tak masuk akal.
Nampak je lelaki-perempuan
"alaa.nak bekepit 24jam je"
Nampak pulak perempuan-perempuan
"hah ! lesbian la tuh"
Nampak pulak lelaki-lelaki
"huh.gay berleluasa"

Hello people !
Buang lah sikap buruk anda-anda sekalian.
buat tambah dosa jee.
duuhh -.-'

*****************************************

Luka ditangan nampak berdarah.
Luka di hati.
Tak siapa tahu.

Maaf telah diterima.
sorry.myheart cant accept your fogiveness
the word you throw to me.
Realy more than hurt.
 Kata-kata itu umpama penghinaan terbesar dalam hidup saye.

***********************************************


I LOVE THIS FRIENDSHIP !
Dont say again what you have said about myfriend !
*Ayna.Nana.Adeq.Farihah*

duduk bersandar mencari tajuk entry.
upss.i'm straight :D

No comments: