Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Tuesday, May 3, 2011

Kehidupan Anak Perantau

Macam  gaban.haha !
Berakhirlah sudah semester satu.
Bermula lah percutian 3minggu.
3minggu je okay.
*its enough to kill me inside :(

Time kemas-kemas barang.
time tuh lah baru tersedar bahawa aku tak sendirian
walhal time tuh ramai member-member yang memekak-memekak
parent dorang akan amik.
well.at first,aku agak kesahh sebab parent aku tak amik.haha
*childish doh -.-"

Tapi,untuk seketika,aku pejamkan mata
dan mereka lah yang aku nampak.

yups.mereka yang hadir tatkala mata terpejam.

mereka lah yang menjadikan tangisan itu indah.

Terima kasih duhai TEMAN.
Semester satu berakhir namun persahabatan yang terjalin
Diharap berkekalan.

Detik terakhir bersama mereka.
mengindahkan hari.
mencatatkan sejarah perkenalan.
wakhal kitorang ade last paper esoknya.HAHA

Mencatat sejarah persahabatan.

well.arus diakui mereka suka amik gambar kami :D

Ribuan bahkan Jutaan TERIMA KASIH 
dikirim khas buat teman dan sahabat yang sentiasa memahami hati ini.

*************************************

Semester dua menanti 
Membawa seribu harapan
bahawa persahabatan berkekalan.
AMINN




Last but not least.
Jadi mudak baekk okay :)
TQ

hey awak.
imyalready :(

4 comments:

Anonymous said...

selamat bercuti! aca org 3rd update belog. hehehe. ayna 1st.

Unknown said...

haha.ayna semangat.saye baru hari ini bertemu broadband.aduhh ! :)

rahsia hati seorang teman said...

RINDU -FK-

Unknown said...

missyoutoo :)