Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Sunday, April 24, 2011

Kau pikir kau good sangat ?

Pasal ape nak mengamuk je tibe? bukan tibe2 okay.kemarahan ny dah disimpan sekian lamenya tapi betapa hati cube bersabar.Cube bagitau aku sape yang boleh bersabar lagi kalau kau ade membe yang keje dy asyik nak mengutuk,perli,maki,caci orang.Angkat tangan sape yang bole bersabar? SERIOUSLY aku memang dah tak tahan dengan perangai dia ni !

act i hate that girl ! 

sebab ape?oke.she is my friend.YESS ! i'd say FRIEND !
mule2 tak terasa sangat dengan perangai dia ny.tapi,
bila dah makin lama berkawan,makin lama kenal.
perangai dia ny makin menjadi2.
ada satu hari tuh,
dia ikot suke ati je nak perli2 aku[act memang setiap kali pun dokk perli aku]
oke.mule2 aku tak kesah.
aku buat bodoh !
tapi bila dy nak kutuk JUSTIN BIEBER tibe-tibe.
memang sedikit menambahkan kebencian dalam hati aku.
selama ny,dya nak minat SUJU ke,KOREA ke.ape ke.
aku TAK PERNAH nak amik tahu langsung.
DAMNLY i said NEVER !

Weyh ! atleast an,aku tade ah nak melalak bile tak dapat pegi konsert Justin.
and untuk pengetahuan orang macam kau,
AKU diam bukan sebab aku setuju dengan kau tau.
tapi sebab
AKU MALAS NAK LAYAN BUDAK-BUDAK MACAM KAU.
sumpah tak matang doe !

end off story !
[cube mengawal kemarahan]

***********************************

7 days tto goo !!
weeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhoooooooooo !



awak.jauh dengan awak buat saye sedih.
tapi,hati saye perlukan rehat.
iloveyou  :)

3 comments:

Ayna Shaqiren said...

huhu..btol2...na setuju..xsuke sbb die bkn islam....tp SUJU die tuh...islam ka..?? haha..sbelum nk kutuk org..cermn diri sendiri dlu..
CIAN ACAQILL SAYA..!!!
nnt kite marah die erk..:)

Unknown said...

heee.macehh ayna. :)
saye tak kesah sagt pon mule2 tapi sakit ati giler ngn perangai dy tuh :D

Anonymous said...

yeahh.. berdiam diri doesn't mean u mengalah..
it is a way to show that u are so matured !
good attitude aca =)