Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Tuesday, April 12, 2011

Sengketa Hati

Setelah beberapa hari membiarkan blog berabuk,membiarkan hati mengubat perasaan.membiarkan mata belajar berdikari.membiarkan fikiran ditenangi air tasik
(aca ! kau dah kenape?macam nak mintak sepit kepala kat tingkap sliding jee)

Bukan niat aku pon nak biar belog ni berabuk,tapi aku busy ahh ! 
final dah memanggil2

Baru malam tadi aku merasa nikmat tidur semula selepas beberapa malam aku mengorbankan tido
itupon aku tido selepas menunggu mesin basuh menggayah baju2 aku :D

aku tak rasa nak bangun dari tido pagi tadi -.-'

Minggu lepas,minggu yang agak menyeteresskan.huh !
kenapa?entah.! aku pon tak tahu.ahah ! 

aku actually nak cter dan bertanya.
1st.penah tak korang mendapat jawapan ini bila bertanya dengan member2 korang?

soalan : kau kenapa diam je beb?
jawapan 1 : aku pon tak tahu kenapa aku diam.
jawapan 2 : tade ape nak cakap dah(walhal time tuh korang tengah ligat bercerita ngn member kotg ny)
jawapan 3 : aku rasa macam tak nak bercakap sekarang.
jawapan 4 : aku tade mood nak bercakap

memang agak keterlaluan jawapan2 seperti di atas kan.

huh *sigh !

tapi,
 penah tak korang dengar jawapan2 macam tuh?
and ape yang korang jawab balik? 
aku banyak kali dapat jawapan macam tuh.
aku rasa macam nak jawab je

'aku tak tahu la kenapa aku berkawan dengan kau'
'tade sebab untuk kita berkawan dah kann '
'aku pon rasa macam tanak berkawan dengan kau sekarang.esoklah kita kawan oke !'
'aku pon tade mood nak berkawan dengan kau'


bole tak aku jawab macam ny?haha ! 
mulut agak langsi kini.
kenapa?


mungkin sebab kelangsian inilah ramai orang yg kecik ati kan..
aku cakap sikit pon dorang dah touching bagai nak rakk.
tak terpikir plakk time dorang bercakap pasal aku.
ade ke pikir hati aku?





itulah manusiakann.
bila perasaan orang lain terguris,tak pernah peduli tapi,bila perasaan sendiri
nak kecoh satu dunia.
-.-'

Secara jujurnya 
AKU DAH PENAT JAGE ATI ORANG YANG TAK PANDAI JAGE HATI ORANG LAIN
ade yang terasa ke?
NASIB LAAA ~
:P



actually benda nih tadelah susah mane pon kan..
kau jage ati aku.
aku jage ati kau.
simple !
and kadang-kadang,
tak semua benda kita kena bagitau.
kalau agak2 benda tu mampu mengguris hati sahabat
keep it and just lying for the best :)


sebenarnya,hati aku dah tak mampu nak marah pon.
hati aku dah tak mampu untuk merajuk pon.
HEY ! I'M COMING HOME SOON ! :)
atleast,bile ngt nak balik,boleh la aku tersenyum juga
(walaupun terpaksa)


5 comments:

rahsia hati seorang teman said...

Pergilah balik kalau itu yang boleh mengubat luka kau.maafkan aku sebab tak mampu nak jaga hati kau seperti siblings kau and mak kau.dorang yang terbaik untuk kau -FK-

Unknown said...

thnx.tapi,kau pon salah sorang yang memahami aku da;lam diam ;)

rahsia hati seorang teman said...

Aku tak pernah tahu yang aku memahami kau dalam diam,sebab yang aku tahu aku cuba untuk memahami diri kau -FK-

Unknown said...

memahami tuh tak payah nak kecoh2.cukuplah ati je yang tahu ;)

rahsia hati seorang teman said...

thanks sayang :) -FK-