Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Friday, July 15, 2011

Mengambil masa


Selamat Petang
Pejam celik.pejam celik.
makan,baring,makan baring
*eman masak dedap sangat.(saya tambah dua kali)*
tukar chanel.gelak ketawe.senyum sipi.
*ignore mengarut.HAHA
Sebenarnye saya dah bangun pagi lagi.
ehh.lpe pulak nak cakap.
saya selamat sampai dirumah malam tadi. 
Diambil oleh acik.ciklan.eman.
Terima kasehhh :)
**
Malam tadi,tidur diganggu.
Mimpi bersilih ganti.
Bile bangun,kepala pening.
Risau kan Si DIA.
**
Entah kenapa.
Rasa tak sedap hati bila dia pergi.
Maaf.
**
Harap cuti mampu memberikan rehat.
Mungkin benar.
Dia pernah cakap
"kite perlu jauh sekejap"
baikk.saya faham kini.
Masa anda bukan untuk saya seorang.
Terima kaseh buat saya faham.
 
**

Kembali later.
Assalamualaikum.
nothing else to say.
take a deep breath.
iloveyou

3 comments:

Anonymous said...

hye awekk :D
cuti baek2 syg.
love youu

rahsia hati seorang teman said...

loveyoutoo :D -Fk-

Unknown said...

hyee.sayang ayuu.cuti hancuss.
adeq : saye tahu itu :)