Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Wednesday, July 13, 2011

Terasa jauh

Eh.nampak tak?
Nampak tamak tak?
HAHA
satu hari,dua post?
lalalala !
Belog aku,suke ati aku la :P

*****
Tibe-tibe saye rindu kan dia.

Yupss.anda tak tersalah tengok !
Si muke garang inilah saye rindu -.-
ALONG @ LILY @ MAK JENAB :D

Entah kenapa,
tibe2 terasa jauh gila dari kakacumel ny
mybe sebab dy semakin sebok dengan kerja yang ada.
ohh2.dy belajar degree.tak sama dengan kite.
tuh yang lagi busy kan.

Dy la tempat nak marah,
tempat nak nangis(jarang kot nges depan dy :P)
tempat nak manje-manje
tempat nak bergulik-gelantang :D
dy la juga tempat nak mintak ape2.
*mulut dy bising kejap,tapi dy tak pernah tak bagi ape yang adik-adik dy mintak.


kadang-kadang, 
bile tengok video2 yang ade dalam lappy.
Mampu tersenyum sendiri dan kadang-kadang mampu menangis sendiri
Sebab,
setelah bersama untuk beberapa tahun,
tibe-tibe berpisah balik,
rasa macam separuh dari diri sendiri hilang arah tuju..
*uicehhh :P


:D *dy telefon saya.*
:D maceh.maceh.maceh.
saya sayang dy sanat-sanat.yey :)
<3

kakacumel ini milik saya dunia akhirat
:)

No comments: