Selamat membaca.Saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang.ALLAH.BONDA.SIBLING.FRIEND.twentyone.

Friday, July 22, 2011

Wahhh.jeleeesss sungguh.

Cuti dah nak habes.
ade lagi dua hari.
*harap tiada lagi cutii.
kenape?
alaa.orang lainn cuti jumpe family.
update status jumpe mak.jumpe sibling.
blablabla
aku?
Baik aku stress belaja daripada stress tunggu habes cuti.
fine ! 
rasa macam sorang2 je kat Malaysia ny.
Ade je orang-orang yang dekat.
Tapi,seribu satu alasan bila tiba turn aku kan.
fine ! pasal dia segalanya bolehh.
stop ! aku malas nak bercakap lebih2.kang bergaduhh.


Itu yang terbaekk.
Namun,thanx pade semua yang menjadikan cuti saye great.
ACIK.EMAN.MAKLONG.PAKLONG.
and
si kecik IQRAM and EPAN.

Tak lupa
FRIENDZ yang sentiasa di hati :)

even orang paling aku rindu pon asyik busy je :(
cuti tak bermakna lagsung
takan la 5minit untuk dgr aku cerita,mengadu pon tade.
fine.
*mood : HEART EMPTY.acaqill

No comments: